Christian, här har du ett inlägg! haha

hahhaha, vi får väl se angående fikat - the one and only! ;)

Jag vill ha helg, jag är jätte trött heeela tiden!
Denna helg tog verkligen kol på mig, cup, ingen sömn + fest är ingen bra kombination för mig!
Men vem bryr sig? Det var en kanon helg, fy fan vad jag hade roligt! :D

Det är äntligen tisdag idag iaf, jag skippade träningen idag.
Var meningen att jag skulle till skolan på Öppet hus, men blev inte så för Malin har gått och blivit sjuk, stackarn!
Dock var det väl lika bra att jag inte gick dit och inte heller på träningen. Träningen är igång nu och jag skulle inte varit hemma förän halv 11 typ och då hade jag inte kommit isäng förän som vanligt, alltså runt 12 -1 och det är försent för mig idag!
Idag ska jag ligga i säng senast 11, annars jag kan hälsa hem angående mitt prov imorgon!
Svenska salskrivning imorgon, alla treor som har svenska B ska göra detta på vår skola imorgon, fy fan säger jag. Jag hatar svenska .. "/

Annars, jag längtar tills torsdagen är slut, för då börjar min helg! JAG ÄLKSAR HELGER!
Skolan är tråkig!


Nu har jag inget mer att säga, finns på msn och Fb - har grymt tråkigt för tillfället!  =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0