Ännu en dag har gått av lovet.

Efter träningen träffade jag Malin en sväng.
Blev film och prat. Fasen vad glad den tjejer är nu när hon fått körkort.
Vill också gå tillbaka då jag fick det, shiiit vad roligt!! (:
Nu när ex.Matilda och Malin fått och de pratar om att det är så roligt att köra så känner jag med det nu. Det är roligt att bara köra utan att ha ngn bestämd plats man ska till! haha
Låter nog ganska sjukt, men att få körkort är något alldeles extra!
Dock har jag haft körkort ett tag nu, men det är skönt att man fortfarande kan leva sig in känslan och kan fatta hur Malin och Matilda har det ! :D


Annars har det inte hänt så mycket, men får bli att gå och lägga sig snart.
Kommer bli en lång dag imorgon - meee liiiike! :D


Förövrigt så var träningen rolig idag, det gick bra och de tyckte jag gjorde bra ifrån mig. Niice!
Sov gott (:

Får inte glömma att ringa Dea imorgon, måste höra om allllt! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0