Tisdag

Ännu en dag har gått..
I skolan log jag mesta dels idag, varför!?
Inte en anning, det får ni ta med Sandra.  haha ;D

En konstig dag men ändå bra ibland.
Men direkt när jag kom hem så var det bara att sätta igång med pluggandet, svenska prov imorgon om romantiken.
Shiit vad tråkigt det är, och massa gamla konstiga dikter som man inte fattar ett skit om...

Men vad ska jag man göra, strejka!?
Knappast...

Runt halv 5 tiden gick jag och mamma ut och gick, gick och tog ut pengar och köpte lite mat och så.
På vägen hemåt gick vi förbi farmor för mina kusiner skulle komma dit med sin husvagn, och de var redan där när vi kom!
Så fick kolla på den lite och så åkte vi en runda... hahaha !!

Annars har det inte hänt något spec idag..
Tillbaka till pluggandet nu då - dusch och sen min älskade säääng !

Ha de!
- Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0