har tråkigt ...

Heejsan!

Just nu sitter jag på min arbetsmiljölektion och har inte alls något speciellt att göra!
(har väl det igentligen, men är fast!)
Sitter och lyssna på musik och försöker skriva om arbetsmiljön på Lindex i Gislaved.

Efter denna lektionen så har jag sen samhäll och sen är det bowling som gäller.
Jag är verkligen sååå bra på att bowla . . . 

Efter bowlingen blir det en håltimma på 2 h, sen är det svenska halv 3. Funderar starkt på att åka hem imellan där under håltimman, men får se hur det blir.

Annars idag .. jo det är bra. Men har inte en anning om vad som händer ikväll. FEST !?

Iaf så är jag ledig tors och fre denna veckan. FATTA UNDERBART!?

Nej, nu vet jag inte mer vad jag ska skriva ..
Jooo, jag HATAR att man inte kan vara inne på facebook eller msn här i skolan. F*N TA DEM!!!


Heejdå!

-S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0