min går dag.

Jag tar verkligen allt i oordning och jag tar verkar aldrig ta med allt i ett och samma inlägg. haha !
Shit the same!

Har ingenting att göra nu och tänkte berätta lite om igår dagen.
Första dagen på sommarlovet.

Igår:
Tog bilen och hämtade upp Adam.
Åkte till vmo och handlade lite. Killar har verkligen sina stunder då de handlar kläder, se så där en gång i halv året!?
Ska man ta det positivt eller negativt. Möjligtvis positivt för dem, men tror nästan ingen tjej kan hålla med. Hallå, är det inte helt underbart att bara åka ut och shoppa, även om man inte alls köper lika mycket som killarna varje gång?

När vi iaf var klara i vmo åkte vi hem till honom, där hans mamma hade gjort mat. Muuuuums!
Efter nästan en timme ta vi bilen till hans kusiner och hälsa på. Den äldsta av hans två kusiner ville spela törnrosa spelet som jag nog lika mycket var intresserad av som hon, och vad kan hon vara, mellan  5 -6  ?
jaja...

När vi varit där en stund så åkte vi och hämtade kosta, ag och sebbe och åkte på bio - kommissarien Späck.
ROooolig!  :)



Sen hem, packa, till Adam och sova! :)

Så såg min dag ut igår, hej då! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0