Måndag

Dagen har gått segt, men skön!

Adam sov här inatt. Efter han dragit runt halv 11 så gick jag till Mickan för att klippa mig!
Det var väl behövt vill jag säga :)

Efter att hon klippt mig gick jag hem, gjorde lite mat senare under dagen, satt vi datorn och packade till match.

Matchen idag var mellan AIF - GIS i Gvd.
Det väl nästan hälten som var pepp och resten inte. Men matchen började bra och vi var på topp direkt!
Vi kunde nog fått in 2 -3 mål redan första 20 minutrarna, men det sabbade sig. Vi behöver verkligen öva på avsluten och vara mer aggresiva i målgården.
Matchen slutade 1-1 och jag tyckte ändå det var ett helt okej resultat.
Alla kämpade och vi hade det mesta övertaget!
De sista 20 minutrarna var jag skiiit nervös över att de skulle göra ett till mål, så fort de kontrade fick jag jag panik och visste inte riktigt vad jag skulle ta vägen. Men det slutade ju fint ändå, och jag gjorde inte mycket tabbar.
Det var riktigt segt att spela vissa stunder pga värmen, men det gick med sig efter ett tag.
Hoppas vi visa oss lika samtspelta och en bra fotboll nästa match också!
Dock kan jag inte vara med på den :(


Ajaa, var hemma runt halv 10. Helt slut i benen!
Fick även nyss reda på hur helgen blir, kanon! (Y)


Gammal bild.


Det har varit en helt okej dag och imorgon är det träning som gäller!
Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0