Idag är det torsdag

Nu har ännu en dag gått.
10/6
Det är sommarlov, men ingen sommar känsla någonstans.
Surt? VERKLIGEN!

Min dag började med att jag vaknade upp hos Adam.
Va där en stund, sen drog jag hem runt 1-2.
När jag kom hem satte jag mig lite vid tvn, sen vad mamma mig att hämta posten.
Då ser jag att mina klänning ifrån Nelly jag beställt, har kommit!  :D
Den passade perfekt (kanske lite kort, haha), men mycket sötare än den var på bilden ! :)

Vid halv 5 drog jag ner till AIF för att träna flickorna 02,03,04.
Eftersom det var regn idag var det inte så speciellt mycket ungar, men det var bara positivt ! (A)
Var även en ny kille där, som ska hjälpa till att ta hand om ungarna.
Efter den träningen hade jag min egna träning. Eftersom vädret inte var på topp hade jag inte min roligaste träning, men var ändå skönt att träna!
Nu när skolan har slutat och allt blir det inte alls lika mycket träning, tränade nämligen 3 ggr på skoltid också. Men måste ta tag i saken och ut och springa någon dag...regelbundet!
Iaf... efter träningen gjorde mamma pasta och pastasås och sen tog jag en dusch och nu sitter jag här.

Det har varit en okej dag, men nu längtar jag efter det fina vädret. Det är trotts allt sommarlov, och ska man då inte ens få sommarkänslor!?  Väder gör allt!


Nej, nu tänkte jag ta att sätta på en film eller något annat mysigt!
Ha de bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0