Dagen innan är redan här

Imorgon när jag vaknar är det den 8 Juni, skolavslutningsdagen.
Det känns helt sjukt.
Jag som gått och längtat så himla länge, i månader!

Men nu känns det inte rätt med sommarlov, vädret är halv dant och det känns inte som jag är redo för sommarlov. Men jag är helt slut och skulle inte orka göra ett enda arbete till. Lämnade in det sista arbetet innan sommarlovet idag, herregud säger jag. Men jag orkar inte mer!


Just nu sitter jag bara och väntar på att mitt hår ska torka så att jag kan gå och lägga mig.
Imorgon skulle jag egentligen spela match men det är min mammas dag och jag vill fira henne så skippade matchen mot Hillerstorp.
Annars vet jag inte ett piss vad som händer efter skolan slutar och sommarlovet drar igång!
Jag hoppas iaf på en kanon sommar som jag aldrig kommer glömma! :)



Jag och min syster förra året då vi fick sommarlov.


Jag ber till gud att det blir en kanon dag imorgon!

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0