Min dag är över.

Jaa, då var ens 18 årsdag över.
Fick pengar, smycke, presentkort och en digital kamera m.m!  :)

Det var en bra dag, började med att jag blev väckt då vid 6 av familjen + Nadja som jag nämde i förra inlägget.
sen åt jag, tog det lungt och senare gjorde jag mig iordning inför kvällen då släkten kom och firade mig.
Runt 12 gick jag, kusinerna och min syster ut i snön. Faaasen vad mycket snööö!!!
Snö är roligt, samtidigt som det är riktigt jobbigt ibland! ;D HAHAHA!



Nae, då var min dag över nu och jag är hela 18 år!


Imorgon ska jag iväg med familjen till Vmo och kolla in min morbrors hus som han och hans blivande fru köpt! ;D
Sen kommer Dea, och sen kommer mormor som ska fira mig.
Under kvällen blir det förhoppsningsvid pulka åkning! ;D

Ha det bra allesammans !  :) 
- Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0