Körkort !

Idag klarade jag uppkörningen! 
Shiit, var ju skit nervös igår när jag skulle sova..  men när jag väl satte mig i bilen idag så var jag inte alls lika nervös och uppkörningen tycker jag gick utmärkt!
UUUUSCH, HELT GALET SKÖÖNT! :)

så idag, var det en tripp till Vmo, med Sandra, Emma, Mickan och Hang och vidare till Donken!  I vmo gjorde jag väl kanske lite många stopp, men det var kul!  var bl.a till min brors lägenhet där hans tjej var och sen vidare till brors jobb! ;D
När vi kommit hem från Vmo runt halv 6 tiden, så var det bara att sätta sig i bilen sen igen runt halv 7 och åka och hämta min älskling Adam i Gvd !   Sen körde jag hem Sandra och där ifrån åkte jag och Adam vidare hem till Atorp!

Detta var en snabb kortfattning av min dag efter skolan!  
HELT UNDERBAR!
JAG ÄLSKAR ATT KÖRA BIL!
;D


KÖRKORT , fick lappen i handen 11:35. Shiit poommeees! :)


Ta hand om er!   <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0