Dagen innan dopparedagen

Den 23 December, dagen innan julafton.
Det är helt konstigt, kan ni tänka er att det är JULAFTON imorgon?

Det kan inte jag, har inte alls den julsstämningen som jag haft den andra åren. Men jag får allt hoppas att den kommer ikväll eller imorgon.


Idag blev det en rundtur till Gvd med Malin för att köpa det sista och gå runt lite där.
Sen har jag varit så duktig idag att jag julstädat klart det sista i mitt rum och hjälpt till med resten av huset.
Nu är det möte och sen blir det att fixa en sista sak när pappa sluuuta vara så seg.


Hoppas ni alla får en GOD JUL imorgon! :)




Inte den nyaste bilden, men den bilden jag hittade då jag är ensam på en bild med snö.
På alla de andra är Adam med ! ((:


GOOD JUL på er och hoppas ni har julstämningen i er! :))

Imorgon gäller det! :D

(Skriver detta nu för jag kommer inte hinna komma in här imorgon)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0