Andrea

Andrea. Hon är speciell hon och bättre människa tror jag inte man kan hitta. Hon fixar allt och ger hon väl sig in i något så gör hon det med en positivt inställning och till 110%. Andrea är verkligen en tjej man kan lita på och hon vill alla allt det bästa oavsett. Det är sällan hon tar sig själv i första hand, bara i de viktigaste lägern eller då hon knappt har någon annan möjlighet. När jag umgås med Andrea har jag aldrig tråkigt. En helg ned henne blir alltid bättre än helgen innan, fattar ni då varför jag vill vara med henne hela tiden? Och det bästa är att vi inte tröttnar på varandra som många andra gör, vi kan ungås i veckor ihop :) Andrea kanske inte ser mycket ut för världen, men hon är en stor person i många ögon :) Andrea, jag älskar dig och du kommer alltid finnas i mitt hjärta oavsett. Våra framtidsplaner ser ljusa ut och herregud vad jag längtar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0