Uppdatering

Hört att jag uppdaterar dåligt.
Självklart vet jag det, men har varken haft orken eller lusten till det.

Tänkte alltid "nu ska jag börja blogga lite så där varje dag" , men blir det av?   NIX!
Får stå ut med att jag bloggar när jag känner för det.

Så helgen, jag jobbade hela helgen + att jag var hos mina kusiner i lördags.
Min älsta kusin som är 14 år har skaffat kille som bor typ 14 mil ifrån henne. Men trivs de ihop så ska jag inte klaga :) Han var iaf en riktigt trevlig pojk på 15 år! 
Annars var allt som vanligt där, fullt liv. Men denna gången var det himla mycket film och tv och det tackar jag för :)

Helgen var förutom detta lung.
En sån helg är skön, en sån helg behöver man.

Idag då så var jag i skolan så klart.
Hade lektioner som vanligt m.m.
Men en sak gillar jag inte med vårat schema, vi har knappt aldrig någon rast. 5 min mellan varje lektion och ungefär 30 -40 min lunch rast då man knappt hinner med att äta innan man börja nästa lektion.
Men det är väl bara att plugga vidare, klaga hjälper ju inte ett skit!

Just det, vi har ett ÖFA företag i klassen.
Dit har vi fått "söka jobb" till de olika avdelningarna, vilka är Reception, fösäljning, eknomi, personal och inköp.
Jag sökte till Reception och fick det! ;D Inte nog med det, när jag var på "intervju" så sa jag att ett chefs jobb inte skulle sitta fel, och vad får man... chef för receptionen!
Precis vad jag ville ha, precis vad jag sökte till! Blev så himla glad :)


Min pappa fyller år imorgon förresten, ett stort GRATTIS till han!
Minnen <3





Förresten, min Adam är kanon bra! :)
Ha de gött!
Puss S

Kommentarer
Postat av: gina

sv: sorry men jag har aldrig varit inne på din blogg så du kan nog inte ha menat den kommentaren åt mig:P

2009-09-14 @ 22:47:02
URL: http://ginaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0