Min onsdag

Kom hem från vandringen och paddlingen i Isaberg för en timme sen.
Det var trevligt där.
sov över med Adam inatt hos mig så började med att jag vaknade upp med honom jämte mig:)
Sen övningskörde han till skolan med mig och Malin i baksätet.
Därefter var det buss från Gärdet till Isaberg som gällde.
Jag, Malin, Emma och Sandra bestämde oss för att vara i e grupp och efter vi fått karta och lapp så bar det ut i skogen för vandring.
Gick nog runt där i skogen och gjorde alla stationer i 2h, då vi sen kom fram till en lite strand där vi skulle paddla ifrån. När vi paddlade var det också att vi skulle upp på olika "ö:ar" och göra stationer. Att gå ut ur kanoten och i igen var nog det värsta, var tvungen att trilla i varje gångxD
Jag trodde nästan att vi skulle trilla, men jag och Sandra var stabila där i vår kanot, och även mycket duktiga !:)
Sista stationerna som vi gjorde runt sjön gick kanon bra, mycket bättre än de andra.
Mitt lag kammade ihop hela 62 poäng. Vilket gjorde att vi la oss på första plats för denna dagen! Men det var vid 1 tiden så någon lär slå oss, men vi är stolta ändå :)
Efter det var det hemfärd.
Våran lärare Andreas tog lite bilder, kanske lägga upp några här senare på bloggen? (får se)

Har hunnit äta ris och kycling som mamma gjorde nyss och även kollat senaste avsnittet ur Riverside.
Hade tänkt kolla på True blood också, men det senaste avsnittet har inte kommit ännu. Går inte förän 22.00 ikväll på Svt1 så får väl vänta på det avsnittet.
Att vänta på ett avsnitt en hel vecka suger, som ex. True blood och Andra avenyn.
Men jag tycker att de är värda att vänta på. De är några av få serier som jag verkligen följer:)

Visste nu att jag varit brunett?
Kommer ni ihåg detta? ;)

Puss S





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0