Hejsaaan

Torsdag och det är snart helg, vad skönt.
Dagen började med att jag tog på mig träningskläder för att ha specialidrott - fotboll i skolan.
När jag väl är framme i skolan så visar det sig att Johan (tränaren) är sjuk och lektionen är inställd.
Så jag och Malin går och duschar och gå sedan på nästa lektion.

Dagen rullar vidare och visar sig också att sista lektionen är inställd för att inte Karin (matte-läraren) var i skolan. Eller, det stod på klassens schema som vi fått av henne att vi inte skulle ha den lektionen så det var bara för oss att traska hem. Tog halv 3 bussen och var hemma runt 3.
Sandra följde med mig hem och vi åt, pluggade lite och sen sooooov. Tiden gick så långsamt och i vanliga fall brukar vi rycka till och få panik av att träningen ska börja inom en kort sund. Men denna gången hann vi kolla minst 10 gånger var på klockan utan att det rörde på sig, men det var bara skönt. Ska verkligen inte klaga :)

Träning stod sedan på schemat, sen hem.

Nu har jag bara suttit vid datorn och ätit sen jag kommit hem, sen är det läggdags.

Sovmorgon imorgon, börjar inte förän 11.45. Hur skönt som helst! :)



Puss S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0