Min underbara helg

Sköönt med lov.

Helgen har gått fort. I fredagstog jag detbara lungt vad jag kommer ihåg.
Jobb lördag, sen drog jag och Malin till AIF, för att basta med lite tjejer:)
Sen gjorde vi oss iordning för lagfesten. Vi drog till Andreas där även herrlaget var på förfest, sen framåt halv 8 drog vi till Kostas! Där vi åt mat, dansade och delade ut priser :)

Treeevligt !

Innan vi drog till Andreas.


Söndag, så jobbade jag bara. Sen kom Adam till mig på kvällen och sov över :)

Idag var jag och Adam uppe och åt frukost vid halv 1. Sen drog han, och jag har bara suttit här för jag har varit helt slut. Ska även jobba sen ons- lör denna vecka, så tycker jag är värd det :)

Nej, nu vet jag inte mer vad jag ska skriva!
Puss S

Kommentarer
Postat av: Becca

fin blogg du har :)

2009-11-05 @ 15:54:53
URL: http://becsy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0