Jäkla skit engelska!

Blää sitter här och övar på engelska provet som jag ska ha imorgon.
Fyy vad svårt! Engelska har verkligen aldrig varit min sak, aldrig språk över huvudtaget!

Då kan ni ju nästan fatta hur lite jag verkligen fatta av denna skiten!??

Grammatik har ju knappt några regler, "det gäller att lära sig det i huvudet", "Man fattar bara man läser meningen"...Men hallå??? JAG GÖR INTE DET! Jag fattar ingenting!
Antingen stämmer ingenting eller så stämmer allt i mitt huvud. Trotts att jag tror jag har rätt så har jag alltid oturen att få fel.

Skjuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut mig!

_________

Jag orkar inte mycket längre.
Jag saknar allt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0