Tisdag

Sov hos Adam inatt, fast fick dra hem på morgonen runt hav 8 då han skulle till skolan för att jag inte ville ligga kvar själv i hans säng.
Väl hemma sen gick jag och la mig och sov igen (:

Klockan 11.15 
gick bussen mot skolan.
12.00 var det prov på schemat.  Prov med Rune, jag tyckte det kändes bra, hoppas bara betyget blir bra också!!
Efter Runes lektion (provet) så var det lektion med Eva (Turism). Kvart över 3 gick jag, Emma och Sandra mot bussarna.

Väl hemma runt tio i 4.
FICK MIN KLÄNNING IDAG, BLEEEV SKIIIT GLAD! (:
När jag och Sandra kommit hem till mig provade jag klänningen sen åt vi. Tjugo över 4 körde mamma ner oss till AIF.
Idag var det Speedway som gällde, vi var tvugna och hänga med fler än vanligt.
Jag och Sandra fick vara parkeringsvakter, Elina fick sälja halva potternlotter och de andra 5 fick vara i VIP-tältet där vi brukar vara annars, men det var ändå skönt med lite omväxling.


Såå imorgon, börjar inte förän 10.45. Sköööönt!!!



Nu ska jag snart gå till sängs.
God natt <3

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0