Min helg

I fredags tog jag halv 3 halv bussen hem.
Det började piss regna och åska på vägen hem, så varken jag, Malin eller Emma ville  gå hem.
Malin ringde till August så kunde han hämta oss som tur var. Emma gick hem till sina kusiner.
Jag fick skjuts till Adam, sen var jag där hela kvällen. Kollade tv och beställde från Kaledonia.

I lördags var det jobb som gällde. Var uppe vid halv 8 och gjorde mig iordning.
Det var inte så speciellt mycket folk, men ändå mycket att göra...  jobbigt! ; )
Efter jobbet drog jag till Adams kusiner lite för Ebba fyllde år. Sen drog jag ut med Hang efter jag tagit livmoderhalscancer sprutan. Vi träffade kosta ute och drog hem till honom senare med lite folk. Sjöng singstar !!! :)
Klockan 2 var jag i säng.

I Söndags var jag uppe vid halv 10. Skulle packa till matchen och göra mig iordning för jobbet. Sov knappt ett piss den natten , men men...
På jobbet var det jävla massa folk och mycket att göra så tiden gick fort.
kvart i 4 gick jag in på toaletten och bytte om sen körde min farbror mig till Forsheda för jag skulle spela match där.
En kvart in på matchen var jag där och fick börja spela direkt.
Matchen gick kanon, vann med 4-0 och vi hade ett så fint spel vissa tillfällen.  Underbart tjejer!




Vill ha sommar NU! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0