lite kort.

I helgen var jag hos Dea från fre- sön.
Det var braa!!
Vi shoppade, pratade, cyklade, sprang, kollade filmer och hade det kanon!
Dock hade jag min oturs dag i lördags då lite saker inträffade.

Men idag, så var jag i skolan som vanligt en var jag domare för F95 idag. Jag dömde med Elina, det gick utmärkt.
Jag trodde verkligen inte att det skulle gå så bra som det gjorde, även om de kanske inte tyckte det. haha...

Idag fick vi även reda på att vi har bara fotboll imorgon sen slutar vi! FATTA SKÖÖÖNT ! ? 
Imorgon slutar jag 10.10 !  En tisdag?   FANTASTIKT!

Sen ska Sandra med mig hem, senare speedway som förr.

Nu ska jag snart soova. Tjiings!  <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0