Adam var min räddare<3

Sa till Adam min att jag skulle blogga idag, så får la göra det då. haha

I onsdags drog jag och familjen till Haverdal, till mormor och morfars stuga.
Torsdagen var vi mest ute och körde, kollade stugor och så.
Fredagen drog vi in till Halmstad och shoppade!!
Blev inte så mycket shopping för min del, två par skor, vitt linne och en Bh.

I fredags kom jag hem runt halv 12, och då drog jag upp till Adam och sov.
Adam och jag låg kvar länge, till runt halv 4.
Sen var det dusch som gällde, efter duschen började jag bli svimmfärdig,såg inte ett piss så fick sätta mig ner.
Blev allvarligt skit rädd....
Jag bad Adam gå ner och hämta ngt att äta. Han kommer upp och säger;
Adam:
Här!
Jag: Vaa? vart?
Adam: Ta äpplet då!
Sara: Meeeen, ge mig det, jag kan ju inte se!!!
Adam: Ojj..
Samtidigt var jag skakis som fasen, var skit svårt att hålla det också ....
Men som sagt, vem har inte världens bästa kille som tog hand om en!?
- Jo, JAG!!!
Men efter en stund kände jag att jag bara började må ännu dåligare, så jag drog hem.
Sen dess har jag bara varit hemma och inte gjort ett piss.....

Skola imorgon, ska jag gå eller inte!? ;S


Du är absolut bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0