lite kort...

Jag vet att jag är mycket dålig på att skriva här. Men det är ändå inte många som läser den, så varför skriva mer än man orkar då lixom? ;)

Jajja, men nu är jag här iaf.
Det har inte hänt så mycket denna veckan. Träning varje dag, så inte hunnit med så mycket mer.
I helgen har jag jobbat bara och sen i lördags var jag hos mina kusiner Nadja, Nanett och Katja för deras mamma fyllde år.
Eftersom jag inte varit där på ett tag nu, så var det faktiskt trevligt att komma dit. Men vi gjorde inte så mycket mer där än att kolla på melodifestivalen. haha!
Och som sagt jobbat idag också. När jag kom hem började jag städa, plocka iordning i rummet, damsuga, byta lakan och damma mm.
Nu har jag precis ätit, jag har duschat också så det är snart läggdags för min del.
Skönt det.
Vad händer imorgon då?!
Joo, det blir nog skola.
Sedan Adam min :*
Inte träffat honom sen i fredags "/

Btw... Jag har cp  ont i min handled ;O


skola imorgon igen.
- Första lektionen är det skolfotboll.
- Lars Rapps lektion, redovisning.
- Matte, förhoppningsvis få reda på provresultat.
- LOTS + Engelska, Slappt!   :)
-
Sist data. , Något vi alla haaaatar!


Take care! <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0