Trevlig helg!

Helgen har varit kanon!
Var lite med Adam i fredags innan jag åkte till mina kusiner i Smålandsstenar och firade en av kusinerna.
Det var trevligt med god mat och allt!

Lördag
I lördags gick jag upp runt halv 8. Åkte till Ullared med Andrea och familjen. Skojj skojj!;D
På lördagen var det abro som gällde. Andrea Svenningssons 17 års fest!
Jag hade riktigt skojj. Ovanligt skojj tror jag allt! ;D
Det verkade efteråt som de inte var så många som hade kul... nu när väl jag hade det!? xDD hahaha
Men jag tror också det var också för att jag brukar alltid jobba dagen efter, men inte denna gången!;D
Ajaa, var hemma runt halv 3 på natten jag och Andrea.
Så det var sängen som gällde när vi kom hem!!!

Söndag
Vaknade runt halv 11 av att Andrea var uppe. Hon var tvungen att åka från mig vid 12, så var tvugna att städa och fixa innan dess.
När Andrea åkt så var jag med Adam!
Nu har jag duschat och ska gå till sängs snart.

Andrea, tack för dessa dagar!
Du är speciell! <33



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0