Skooolan!

Sitter i skolan nu.
Har gjort klart ett arbete som vi fick som uppgift, så nu har jag ingenting att göra.
Sitter bara här, har kollat klart i bdb, bloggkoll, så sitter bara på msn och dryga mig!

Det är skönt att jag inte stannade hemma idag. Det är så tråkigt hemma! Finns inte ett piss att göra.

Efter skoltid.
Joo, idag är det träning.
Men jag får icke vara med. Men efter träningen så ska vi kolla på en match som vår tränare spelade in på oss när vi var på läger i Varberg i helgen. Till det ska vi äta Våfflor!;D ( Nöjd med stavningen Haaang?;D )
haha, ni förstår. Jag skriver alltid "Vofflor" och inte "Våfflor". Det tycker Hang är irriterande. Hon sa att det är vi "Handelstjejer" som gör det + Paulina Paananen! xDD hahaha;D

Men efter skolan...
Tänkt att plugga lite också. Fick reda på idag att en sak i svenskan ska vara klar nästa fredag, och jag har knappt börjat!! ;O
Shiiit, får panik!!!
Sen ligger jag efter i matten också.
Så bara att börja jobba.

Neej, nu ska jag gå härifrån.
Jag får DAAAAMP på mitt tangentbord för jag kan inte trycka på mellanslag normalt. Man måste trycka på ett spec ställe -.-


Tjiiings! <3


Jag och Andrea.
Träffas snart!?  <33333333333333

Kommentarer
Postat av: Hang

HAHAHAHAH! Jaaa (Y)

2009-03-26 @ 15:24:56
URL: http://hang.blogg.se/
Postat av: Andrea

Yepp! Förhoppningsvis i helgen om det passar fröken? :D<33

2009-04-02 @ 20:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0