mitt liv.

I fredags åkte jag med mitt lag till Varberg på träningsläger. 
Det blev 3 träningar och 2 matcher.
Det var jobbigt, men samtidigt riktigt roligt.
På lördag kvällen så var vi på superbowl och bowlade och åt god mat. Det var 18 års gräns, men vi fick komma in tillslut! xD  haha
Tur var väl de ;D

På söndagen runt 5  var jag hemma. Trött ochförkyld.
Adam kom till mig då. myys<33

I måndags var det skola. Lika tråkigt som vanligt.
Skippade skolfotbollen på morgonen iaf.
Fick reda på mitt matte prov, eller del 1!
Sen gjorde jag ett engelska prov som gick åt helvete . menmen.

Idag har jag varit hemma hela dagen.
Inte gjort ett piss.
Bara lite matte och kollat på Kyle xy...

Men nu ska jag sova snart.
Stannar hemma imorgon med.
Men på torsdag ska jag fasen till skolan!
Tråkigt hemma! ;P

Tjiiing<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0