Min helg.

Fredags var det skola som vanligt. Till fika på eftermiddagen var det semla och muffins!;D
Tog bussen hem vid halv 3 och sen gick till AIF vid fyra för det var spinning i Gvd som stod näst på schemat.
väl där så hade vi spinning, riktigt jobbigt! Och det tyckte nog vi alla;)
sen var det hem igen och duscha.
Efter det så var det att gå upp till Malin med Matilda. Där redan Malin, Elina och Anna var.
Vi gjorde lite Tacos och åt de och hade mysigt. Åt godis och gottade oss. Sen spelade vi Upp till bevis. Sen kom även Carro med Med andra ord.
Det var riktigt skojj, och jag var förvånadsvärt bra!;D   hahaha
Sen framåt halv 2 gick vi hem.

Lördag.
Jag gjorde inte mig iordning föräns framåt 5, då Adam redan var här.
 När jag gjort mig iordning så kollade vi på Patrik 1,5.
Sen gick vi hem till honom och kollade lite på Melodifestivalen, men det sög ju så  vi gick ner och gjorde lite mat.
Sen kollade vi på bilar. Då sov typ Adam hela filmen, hahaahah xDD
Sen var det lägg dags.

Söndag.
Vaknade upp hos Adam imorse då, myysigt värre! (:
Tack för en trevlig kväll älskling! (:
Vi gjorde oss iordning snabbt för hans pappa och bror har fått magsjukaaaaan!!  ;S

Såå, nu sitter jag här hemma.
Ska snart äta middag, sen ut och övningsköra.
Senare hem till Hangiii!  ;D 

haaaa deee, tjiiing! <33





Jag saknar Andrea otroligt mycket!!

Kommentarer
Postat av: Andrea

Saknar dig sjukt mycket tjejen! <3 Jag vill ha sommar med dig!

2009-03-05 @ 10:32:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0