Måndag.

Skoldagen var helt okej.
Men jag mådde verkligen inte prima ett tag... ville bara hem och sova!
Efter skolan hängde Adam med mig hem. Det var mysigt!
Nu ligger jag här i sängen. Tänkte packa till fotbollen imorgon sen ta bort sminket och göra mig iordning för sängen :)
Funderar faktiskt på att gå och lägga mig i tid i kväll. Eller jaaa, iaf tidigare än vanligt.
Men får se hur det går... är verkligen inte den bästa på att komma i säng !

Imorgon skola igen. Men inget spec.
Bara fotboll på morgonen, sen börjar inte lektionerna förän 12.
Då är det bara handelsämnen som står på schemat.

Lite kort och snabbt inlägg.
Men kände att jag hade lust för de.
Förresten, Andrea Sjöstrand kommer ner i helgeen. JAAAAAAAAAAAA ;DDD<3


Ni får ursäkta bilden.
Men det var tider det.
Andrea, du är verkligen saknad.
Tänk alla minnen.
Sommaren -09 ska bli bäst!
Du&Jag! <3

Kommentarer
Postat av: Andrea

Den ska bli oslagbar!

2009-03-19 @ 14:47:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0