lite smått och gott

Det var ett litet tag sen som jag verkligen skrev lite.
Vet inte riktigt vart jag ska börja, men börja lite smått och gå fram.

Förra veckan hade jag sovmorgon varenda dag vilket var himla skönt.
Fredags så var jag och kollade på Gärdets treor när de sprang ur skolan och tog studenten.
Var med Adam och följe även med de hem och firade Calle och åt m.m. Fick även träffa hela hans släkt vilket var första gången för mig. Men det var inte alls farligt.  :)

Lördags, vaknade upp hos Adam eftersom jag sovit där under natten. Hade lovat mig själv dagen innan att gå och kolla på Amandas modevisning vid 11, men kom inte ur sängen förän 12 något då jag tvingade mig själv upp. Hade tänkt gå och kolla på paraden, men hann inte dit heller, fan vad kass jag är !!
Men när jag väl kom ner till samhället så träffade jag Andrea där, det var inte länge vi va men han ses lite iaf. Sen var jag med Adam och killarna lite.
På kvällen drog jag till Amanda med Mickan,Hang och Fidde. Det var riktigt dött först vill jag lova, men sen kom det folks runt 10!   Vid tolv var det att dra ut och se fyverkerierna;D

Söndags, vaknade upp trött som satan, så tog lite extra sovmorgon till halv 2 har jag för mig klockan blev. Sen var det uppstigning. Åt, gjorde mig iordning och sen runt tre kom släkten för att fira min mamma. Hon fyllde  nämligen år på måndagen, 8 Juni.
Men drog redan runt halv upp till Adam för jag skulle åka och kolla på balen med hans familj. Alla var jätte fina på balen, men det var rätt drygt och stå och glo så himla länge...
Mycket mer hände inte den dagen vad jag kommer ihåg.

Måndags, det står i förra inlägget jag skrivit, alltså PÅ BESÖK.

Tisdags, då hade jag först fotboll på morgonen. Gjorde mig sen iordning för att gå på lektion.
När klassen kommer på lektionen så säger Rune (läraren) att vi bara ska lämna in de fem böcker vi har fått av honom och får gå sen?!
Jahaa, visst okej sa vi. Gick sen till Eva (vår andra lärare) som vi skulle ha efteråt och bad att få börja lite tidigare.
Hon sa att vi kunde skita i lektionen helt då eftersom vi inte hinner börja med något nytt nu ändå, så vi tog bussen vid halv 1 hem.
Sandra hängde med mig hem och vi la oss och sov direkt när vi kommit hem. Sov från 1 till 4 ;O
Men det behövde vi för sen var det match som gällde mot Gnosjö.
Men vi förlorade med 2-1, men det var riktigt duktiga tycker jag.

Onsdag (idag).
Började vanlig tid 08.15.
Haft lektioner och så, fick bara sluta en halvtimme tidigare idag så jag och Malin spraang till Dalen för att hinna med 202 bussen, och vi hann! ;D
Hängde med Adam direkt hem, sen när han drog och tränade så gick jag hem :) 



SKOLAVSLUTNING imorgon, shiiit !
Ettan har gått så himla fort !
Menmen, snart SOMMARLOOOV !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0