MIDSOMMAR

Jag spenderade min midsommar i Unnaryd, hos mina kusiner.
Vi var runt 35 pers och det var riktigt trevligt !!!


Mina tre kusiner som jag  var hos.


Jag och den mellersta.


Kent , Bengan, Nannett på flakmoppeden ,  Lekar på g!



Vi åt, hade lotteridragning. Vann ett pris! ;D


Var ute och gick, himla fint det är på landet. Speciellt när det är fint väder,
nästan klarblå himel. Och sjön som ligger så perfekt där.
Vet att mina bilder inte är de perfekta, men i verkligenheten är det kanon !


Jag, Elin och Nadja var ute och gick runt  Hyltan.
JAG GILLAR DET !!! 


Jag hade en trevlig midsommar även iår.
Men iår slog nog allt, det var riktigt trevligt.
Mycket mer folk än vanligt.
Jag och mamma diskuterade hur det kunde vara så mycket roligare iår,
men vi tror att vi kom på det.
Joo, för att nu har barnen växt till sig mer. Man slipper de jobbiga stunderna! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0