Ja, man kan inte alltid ha tur.

Alltså uucsh, jag kan ju bli galen.
Igår var det fint väder, när jag jobbade!
Idag är det inte speciellt fint, och jag är ledig!
Fyyy blääää...

Sen är min träning inställd, varför kan man fråga sig?
Det vet jag inte ens själv, för att det är midsommar idag?
Peter (tränaren) sa att vi skulle flytta fram träningen till 5 idag ist för halv 7.
Men runt 2 -3 så ser jag på hemsidan att träningen är inställd, så jävla onödigt!
Vad ska jag nu göra idag då? "/

Sov hos Adam inatt för han ska iväg till sin stuga idag också, så får inte se honom heller på några dagar nu.

Nu sitter jag här i min säng och inte har ett piss att göra.
Någon som känner för att umgås med mig idag, eller resten av dagen som är kvar? (:





Vet att det inte är mycket skillnad ifrån hur den såg ut innan, men jag gillar den.
Hang kan hon!  (:  <3



Men det finns andra saker som gjort min dag. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0