Har tråkigt...

Sitter nu här framför datorn och inte har ett piss att göra.
Vill göra något, men klockan är 12 ...så vad kan man göra?
Inte direkt roligt heller att sätta på en film själv, sen blir det även så sent i längden och morgon dagen förstörs.

Så kanske sängen snart?
Men jag är ju inte ens trött  "/






Jag vill har sommar.
Varmt och härligt.
Sen vill jag vara i stugan och bara ha det skönt.
Sol och bad är verkligen inte heller fel.
Det säger att det är så fint neråt Halmstad, men varför inte här? "/
Men, det fina vädret är på väg även här. 
Jag längtar mer än någonsin!!!


Ta hand om er!

Kommentarer
Postat av: Andrea

Här är det toppen väder idag, hoppas det är det hos er där uppe med! Annars får du komma ner hit till onsdag :D Har inget att göra jag heller nämligen. <3

2009-06-22 @ 10:30:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0