En kanon dag med Andrea Sjöstrand! :)

Efter att jag kommit hem från Adam idag runt 11 på morgonen så drog jag till tennisbannan och mötte Andrea där, där Alle och Jonas tränade lite. 
DET VAR VARMT !





Efter att vi tröttnat på att vara där, då vi själva spelat på ena banan och kollat på grabbarna så drog vi hem till mig.
Väl hemma hos mig satte vi på oss bikini och gick ut på baksidan, det var varmt där med. Så vi letade efter en pool, dock hittade vi bara en liten. Sen fick det bli massa småbad saker med också, som bollar m.m.


Här har vi den stora poolen.


Här fyller jag på.


Andrea? hahaha  Visst är hon söt? :)


Ni får tror precis vad ni vill :)


Här har ni oss, visst passar vi till poolen? :)


Jag gillar den vattenpistolen.

Vi gick in och åt.
Sen var det tråkigt att bara sola, så då gjorde vi en hinderbana.
Vilket bestod av bollar, vatten  och andra roliga saker :)


Andrea skulle börja, men hon var först tvungen att värma upp.


Det började la sådär får man säga ;)
Här skulle man få i bollen i vattnet och sen hoppa i själv.


Hopprepsstation.  Hoppa 5 varv. Det gick ju inte alltid så bra kan jag erkänna.


min tur att börja, jag ser stel ut xD

Fin hoppteknik jag har.


Jaa, jag ska hoppa i poolen här. Ser inte riktigt så ut ;D


Jag och Andrea bestämde oss för att vi ville sova i lekstugan i natt. Så vi skulle börja göra iordning i den så man skulle kunna sova där.

Så här ser det ut.


Så här blev resultatet, mysigt?


Skööönt.


Självaste Andrea.

Neej, nu ska jag ta och vara lite social mot Andrea, ha det bra och njut av bilderna :)
Ta hand om er och smörj in er!

Kommentarer
Postat av: Mickan

Haha, ja vi är bra ! (:

2009-06-29 @ 23:06:12
URL: http://lifeaccordingtomickan.blogg.se/
Postat av: Therese

Hahaha vilka roligt bilder!

Diggade den store poolen stenhårt=)

2009-06-30 @ 17:49:09
URL: http://hellomotoo.blogg.se/
Postat av: Hang

För att min bror kuggade, enbart för att han kollade framåt en gång när han skulle backa! :O

2009-06-30 @ 18:20:52
URL: http://hang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0