cykel kompis.

Efter att jag kommit hem från Adam idag så hade jag ingenting att göra.
Satt vid datorn lite, då Hang skrev till mig.
Efter jag gjort mig iordning och även Hang så drog vi ut och cyklade.Jag har typ blivit hennes nya cykel kompis!?  haha
Eftersom vi även var ute och cyklade igår tsm! ;D

Efter vi varit ute och cyklat iaf så drog vi hem till henne, jag ville kolla film så vi kollade på  En shopaholics bekännelser,
jag tycker att den var riktigt bra!  :)

Annars, efter vi kollat på filmen drog vi till Kosta och var även sociala med Patte och Andy.


BRA FILM!


Detta var min dag, imorgon är det  midsommar.
Jag hoppas och önskar verkligen fint väder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0