uppdatering

Idag... hmm gick upp runt 11 - 12 och åt frukost.
Sen legat ute i solen och läst hela dagen. Hur skönt och avkopplande som helst :)

Jag äääälskar verkligen soolen !!!


Var meningen att Hang kanske skulle komma hit i helgen men blev inget av det.
Men kanske drar till Dea och Sandra någon dag?
Fast lite av släkten kommer imorgon, kanske måste vara hemma...uusch.



Bara för att Mickan är i Kreta och har det gött så bjuder jag på en bild
med henne och mig.

Sitter nämligen på min gamla data här uppe i stugan,
så lär bara bli massa gamla bilder nu en liten tid.


Puss S


Kommentarer
Postat av: Mickan

Jag kom hem inatt ! (:

Åh, vad söta vi är ;) haha

2009-07-31 @ 13:16:14
URL: http://lifeaccordingtomickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0