snabbt inlägg.

Ett tag sen jag skrev.
Varit hos Andrea i Mellbystrand, där har vi gjort en del.
Kollat fotboll HBK - IFK, varit med Sandra och Hang i Mellbystrand, varit på Rix fm i Båstad, typ vart i Båstads snyggaste hus, badat,  shoppat m.m.
Det var hur trevligt som helst hos Andrea min vän! :)
Kom hem förra veckan på onsdagen, då min brors kompis fick köra mig till Halmstad då jag tog tåget därifrån.

Sen dess har det inte hänt så mycket, jobbat hela helgen. Sen jobb hela denna veckan förutom idag (måndag).
Alla har redan jobbat klart så alla är lediga nu, NU när jag jobbar "/
Men sånt är livet.

Efter denna veckan drar det av till Haverdal, UNDERBART! :)


Kommentarer
Postat av: Hang

Nej du inget tror jag! :) <3

2009-07-13 @ 16:45:21
URL: http://hang.blogg.se/
Postat av: Elin

åh, vilkn fin blogg du hade tjejen! :)

2009-07-14 @ 20:57:08
URL: http://eeelinida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0