Från Haverdal

Det blir att jag skriver lite då och då när jag orkar.

Familjen Johansson har iaf blivit stugägare, glömt att meddela detta!
Men de flesta har väl hört det ifrån min syster? ;)

Jobbade hal förra veckan och åkte till Haverdal i söndags.
I söndags gjorde jag inte så mkt. Daniel och Therese bjöd på middag, annars inget spec.
Igår var vi och handlade på maxi och sen åkte till Ullared och lämnade tillbaka en sak.
Idag har jag bara luggit ute i solen, kom ut ur duschen för en stund sen.
Scotts kommer till Västerhagen här i Haverdal ikväll, så pappa och mamma är glada. haha
Så kanske drar dit lite och kolla, annars inget spec :)

Imorgon blir det nog att jag drar till Malin och hälsa på. Förhoppningsvis kommer Andrea också dit :)

Hör av mig när jag har tid.
Ta hand om er.

Och Mickan, ha det nu kanon bra i Kreta, är SKIT avis! "/
VILL UTOMLANDS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0