Dag med Malin m.m

Är fortfarnade i Haverdal i mormor och morfars stuga.
Inte hänt så mkt föräns igår, då jag åkte till Malin i Frösakull där hon är i hennes föräldrars kompisars stuga :)
Vi gick till Tylösand därifrån, vilket är runt 3 km.
Sen tog vi bussen tillbaka xD
Senare på kvällen hörde vi av oss till Sandra och Andrea så kom de till Malin också så åkte vi in till Tylösand och satt utanför och lyssna på Ledin.
Det var mysigt och bra, hade även med oss fika :)
Gick senare tillbaka till Malins stuga runt 1.
Var i stugan sen och spelade kort m.m.
Framåt 2 kom Ida dit, Jossans kompis som skulle köra oss hem till Haverdal till stugan där jag bor.
Eftersom Malin skulle hem idag till A-torp så hängde bara Sandra och Andrea med mig:)

somnade runt 3 och Sandra ville ställa klockan på 10 så Andrea gjorde det!? haha
Men var inte uppe förän runt 12. Då vi åt frukost, efter det har vi spelat kort och cyklat runt lite här i Haverdal.
Nyss kom Janne och hämtade de så nu är jag här i stugan själv.
Har inte ett piss att göra, sen suger vädret. Uppehåll, men regnade till 2 idag typ så blött ute och ingen sol.


Mickan åkte till Kreta idag, vilket fusko.
Vill till soooolen.

Hur är det med er alla nu då och var har ni för er? :)
Hör av er om ni inte har ngt att göra.

PUSS S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0