F92 <3

På lördag är det cup som gäller med fotbollslaget i Nittorp.
Ingen verkar taggad och det gör det fan inte roligare.
Alla måste ju ge allt, det räcker inte bara att några få gör det.

Vårat lag har alltid varit sammanhållet tills ... NU!?
Folk vill sluta, andra är sura, andra tycker bara det är tråkigt?
Meen faan, gör ngt åt de.
Jag vet hur mycket jag vill spela fotboll men när några är sura blir jag densamma,
fotboll , det lever jag för känns det som ibland, det har jag gjort sen jag började med de.
Okeej, jag förstår att många vill sluta. Men det sabbar för alla?

Om jag ska fortsätta måste jag snart kanske byta klubb!? Men till vilka? GIS eller? ;S

fyy faan, så här ska de inte vara.
Tänk alla minnena tsm.
Danmark
Västervik
Italien
Stockholm
Spanien
Och det är verkligen inte alla, inte alla på långa vägar.
Vi har haft jävla roligt, men är de inte värt mer?
Är det nu ska ska ta slut för oss? Nu precis när vi även blivit ett dam-lag ?

En person kan inte göra allt, det behövs att alla hjälps åt.
okeej, jag kan förstå endel. Vissa går inte ens i skolan här i närheten, eller bo kvar hemma längre.
Men för er som bor här? Vad ska ni nu göra på fritiden ?
okeej, erat val!
Jag vet vad jag vill iaf, FOTBOLL!


Kommentarer
Postat av: Caroline

Neee... det ska inte ta slut? :S

2009-01-31 @ 02:32:25
URL: http://carolinelinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0