Jobbig vecka, ändå är det bara tisdag?

Igår (måndag), var det en himla hektisk dag!
Det började med att gå upp vid 7, vilket jag inte är van vid, eftersom jag brukar har sovmorgon till halv 9 ngt.
Det började med att jag, Sandra och Malin skulle träna fotboll. Alltså har vi nu börjat på specialidrott- fotboll!
Det var faktiskt roligt, allt var nytt och så, men det värsta var att man inte kände ngn...

Vid 1 tiden så slutade sen alla lektioner för vi skulle ha en utbildningsmässa på kvällen. Så Då gick vi till det klassrummet som vi skulle vara på kvällen och började göra det iordning. Det gick la rätt lagom fort, vi visste knappt hur vi ville ha de.Hahah !
Vid halv 4 åkte jag med Malin mamma hem, hem till Malin för att prova skidor och pjäxor tills onsdagen - ISABERG.
Sen åt vi också, vid tjugo över 5 kommer mamma till Malin hämtar upp oss, sen Emma och körde oss till Gärdet.
Där var det rätt segt, men vi slapp iaf göra våra redovisningar som vi egentligen skulle göra!;D
_______________________________

Tisdag idag.

Idag gick jag också upp ovanligt tidit mot vad jag är van vid. Gick upp 7,annars skulle jag gått upp vid halv 10 ngt.
Men det var iaf fotbollsträning även denna morgonen somgällde, i Zinkarenan i gvd.
Det kändes inte som att ngt gick bra, och jag bara gjorde bort mig...

Skoldagen slutade vid halv 4, då jag tog bussen hem.
När jag varit hemma drygt 2 min så kommer Sandra in ," heej, kan jag komma in eller?".  Yes, klart hon kunde det.
Sen redan vid kvart över 5 var det dags att ta på sig fotbollsaker igen, för nu var det träning med mitt älskade Dam-lag som gällde.
Vi åkte först ner till AIF  och pratade och så om de kommandeåret, sen var det inomhus träning. Det var jobbigt,men roligt! (:

Imorgon blir det Isaberg!  Jippiiiii!! ;D

Vet ni ?
Idag har jag och Adam 3 månader! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0