Mitt liv.

Försökte blogga igår kväll hos Adam, men det funkade inte... så får göra det nu ist.

Igår var jag uppe vid 10.10 för jag hade fotbollscup i Nittorp.
Det gick inte vidare bra för oss, men vi mötte faktiskt lag som spelar i divition 1,2 och 4. Och vi har precis blivit ett Dam-lag och är vana vid flick-fotboll. Men bortse från det så spelade vi riktigt bra, och det tyckte även jag.
Jag fick även reda på Dea present till miiiig ! ;D <3

Runt halv 6 tiden var jag hemma. Då var det bara för mig att duscha och göra mig iordning för släkten skulle komma och fira mig. Det blev pengar, halsband och choklad som jag fick av släkten. Adam var också hos mig! ;D
Det var trevligt, mina två minsta flick-kusin gillade verkligen Adam , hahaha !! xD
När alla dratt, drog jag och Adam hem till han och sov <33
_____

Imorse vaknade jag upp hos Adam såklart.
Sen kom jag hem och åt.
Var ute och gick med mor min och handlade lite.
Nu sitter jag här och skriver, och tänkte börja med  en läxa vi har fått som skulle vara klart innan nyår.
Men den är konstig, och man fattar NADA!!!

Iaf , ni får ha det kanon! <3


Imorgon är det skola för min del .... uuuuuuusch . Tråkigt att vara komma tillbaka redan "/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0