Torsdag 29/1

Imorse var det riktigt segt att gå upp, ville bara ligga kvar och sova vidare. men icke sa nicke... idag var de match som gällde med skolfotbollen, gick visserligen inte så bra med vi hade våra anledningar :
- De har spelat tillsammans som ett helt lag länge.
- Vi känner inte varandra, och som när jag kom dit innan matchen så visste jag inte ens vilka som jag skulle spela med?
- Vi var alltså inte vana vid varandras spel det minsta!?


Ajaa, efter den så var det att dra hem. Sandra följde med mig hem.
Vi började kolla på Twilight ,men hann inte så långt innan det var dags att dra på träning.
Det är alltid lika skönt med träning, även om jag börjat få ont i ryggen nu igen ... :S

I helgen blir de att dra till Dea. Ska packa klart nu ikväll, sen på eftermiddagen bär de av till Halmstad! ;D
Jag saknar våra tiden Andrea <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0