Min dag , 8/1

Idag ställde jag klockan på 10, var uppe redan vid 10.20 vilket inte alls är likt mig.
Men jag skulle på utveckligsamtal i skolan så var tvungen att ta en dusch innan och göra mig iordning!
Det gick kanon i skolan.
Efter det drog jag och min syster till lite affärer snabbt , blev två linnen för min del och ett linne och en t-shirt för min systers.

Senare när vi gått klart i affärerna bad jag pappa komma och hämta oss sen körde han hem mig till Adam.
Va lite med honom, sen hem för att göra lite mat till pappa och mig.
Efter det hörde Adam av sig efter sitt utvecklingsamtal så jag åkte upp till honom sen igen.
Där somnade jag, var så himla trött! (Df jag inte är så spec trött nu...)
Iaf, sen när jag väl var vaken var det lite Oc, popcorn och mys som stod på listan!

Tack för en trevlig dag älskling <3

Imorgon blir det uppstigning vid 07.30!
Tandläkarbesök...KILL ME -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0