Igår var det min dag, idag ngn annans! haha

Igår var det min födelsedag.
Det började med att min familj kommer in vid halv 6 och sjunger och ge mig presenter. Mamma började jobba tidigt så det fick bli att de kom in så tidigt. haha!
Av de fick jag pengar, parfym, hårfön, hörlurar och godis. :)

Senare kom Adam, jag blev fasen förvånad att han hade ngt med sig! ;O
Han hade gått upp rätt tidigt och fixat till mig, den söta skitungen! :*
Av honom fick jag en ros, manikyr på faces och godis! ;D

Efter det drog jag till Hangii , där kollade jag och hon film! ;D Hon sov typ hela filmen, medans jag nästan han se hela innan jag skulle hem och äta! xDD
Men efter maten drog jag och Adam till Hang (igen). Då var redan Sebbe och Andy där, sen kom också Ag och Patte, en stund senare kom också Kosta. Vi kollade på filmer, bl.a Another gay movie & Never back down, men den sista såg jag inte mycket av. De var ngn mer vi såg, men kommer inte ihåg exakt, vi kollade också klart på den jag och Hang sätt innan idag :)
Jag hade en kanon dag, tack allesammans! <3



Ha en fortsatt bra dag, själv har jag inte ens kommit ur pjamasen ännu! haha
Förresten, grattis till Eva 18 och Mikkan 16 idag! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0