haha

I förra veckan var det himla mycket träningar, det kändes verkligen så eftersom jag inte var van. Denna är densamma, men desto mer man kommer in i det, desto mer vänjer man sig såklart.

I måndags när vi skulle ha fotboll i skolan så skulle vi ha lite teori ist. Där sa våran tränare att vi ska skriva en "träningsdagbok", den ska innerhålla hur länge vi sover på nätterna, vad vi har för puls när vi vaknar, vad vi tränat underdagen och hur vi tyckte träningen var o.s.v. Han sa att han trodde det skulle bli lite jobbigt i början och att man kunde glömma, men att de så småningom sätter sig.
Men det har han väl förhoppningsvis rätt i... hahaa

menmen, på torsdag är det som en cup i skolan. Där de tjejerna som spelar specialfotboll i åk 1 ,2 och 3 ska möta 7:or, 8:or och 9:or. Shiit säger jag bara, jobbigt som f******n!
Jag, Sandra och Malin slapp iaf idrotten imorgon- bad ! Vilket var himla tur, annars hade jag då aldrig orkat - bad, match sen träning med mitt dam-lag på kvällen. Det blir nu en mindre träning iaf.

Vet ni?
Idag köpte jag en påse med 20 klubbor i, fatta gott!???
Vet ngn hur klubborna kan bli i den konsistens(?) de är? så hårda...

HAHAH , ajaa !
ha en kanon dag allesamman.
Pussss:*

Kommentarer
Postat av: Malin

Du har inte hittat någon film om klubbor ännu eller? :D

2009-01-28 @ 19:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0