Första dagen efter lovet i skolan.

Nu var första skoldagen över.haha!
Shiit, vad skolan är tråkig. Men den gick ändå rätt fort som tur var.
Nu är det som att allt börjar blir allvar igen, inget lov! "/

Efter skolan var jag med Adam, det var blandade känslor...
Jag älskar min Adam. Oavsätt vad, jag vet vem du är mot mig.
 Och det är den jag gillar.

Jag är din så länge du vill vara mig.
Pussss :*


Nu sitter jag här framför datorn och väntar på att få gå och lägga mig ... typ?
Men än orkar jag inte gå till sängs. Börjar inte skolan förän 12 imorgon, vad säger ni om det?;D
Jätte skönt ju. Vilket betyder att jag får sova imorgon. Jippiii !!

Naee, nu ska jag ta och kolla bloggar och min bdb. Ha de <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0