13/1

Nu är andra dagen av skolan av klarad.
Började redan vid 12 idag, vilket var himla skönt.
Det innebär att vi bara hade två lektioner idag, då båda var handel.
Först marknadsföring då vi pratade om " AIDAS" och sen hade vi turism.
Där vi skriver om var sitt landskap som vi ska redovisa när niorna kommer och kolla på skolan den 19/1.
När skolan var slut fick jag skjuts av Adams bror, Calle, vilket var skönt. Även om Adam fick tjata lite på mig. haha

Nu gör jag absolut ingenting, har inte så mycket att göra. Sitter mest på internet och msn. Vilket ändå är rätt skönt.
Ska laga mat sen och så kanske det blir ngn film senare? ;D
Eftersom jag inte ens har ngn träning idag med fotbollen så är jag helt frii.
Men nästa vecka börjar de, två träningar i veckan.
Ni kan nog inte fatta, men nu längtar jag till sommaren mer än någonsin.
Tänk själv, att bara ligga på stranden och steka, eller spela fotboll och ha hur skojj som helst.
Denna sommaren ska bli härlig, det måste den bli!

Förresten, idag är det Kostas dag. Grattis till honom! ;D

ha det kanon! <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0