Tisdag

Idag var det fotboll som stod först på skolschemat.
Så det var träning i Gislaveds Zinkarena.
Efter träningen var det håltimma på 2h, så hade verkligen tid på oss att duscha efteråt.

Sen var det Runes lektion, där vi skrev om var sin produkt. Hur de fungerar m.m.
Efter Runes var det Evas lektion. Hon är ju absolut den goaste lärare ever!
På hennes så hade vi ett sammanträde, bara HP08B då såklart. Där vi pratade om skolan m.m, bara för att lära oss hur det går till på riktiga möten. Sen hur de är att vara sekreterare och sånt.

Efter skolan hängde Adam med mig hem, då vi kollade på filmen " The house Bunny". Den var si sådär.
Sen var det träning som gällde, ut och springa i 25 min. Det var riktigt halt! ;S
Sen var det inomhusträning i en timme.
Kom hem för en stund sen nu och har ätit.

Skridskor imorgon på idrotten, så bara att börja hitta och packa ner de!
Snart ska jag göra mig iordning för sängen, Tjiing! <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0