ny start på veckan!

Imorse hade jag sovmorgon! ;D
skolfotbollen var inställd, skönt det.
Pappa körde mig och Malin till skolan, vilket var skönt så man slapp buss.

Skoldagen var rätt seg idag, allt gick segt tyckte jag.
Hade matte-prov med, shiit vilka onödiga slarvfel. 11/15 fick jag, så 4 fel.

Jag vet inte mer vad jag ska skriva, gick hem till min älskling efter skolan. Mysiig, den killen älskar jag verkligen!
Det blev filmtittande och lite såå  :)

Visste ni !? ...
Andrea är av med tandställningen.
Eftersom jag inte träffa henne så ofta längre så fick jag se det i cam xDD
Men det såg snyggt ut, rätt ovant dock. Tänderna såg också ovanligt stora ut på henne!?
Och tänk då hur de ser ut i verkligheten, ännu mer ovant!? Tjoohoo ;D
Men hon är en riktigt heting nu vill jag lova!!

Imorgon är det iaf skolfotbollen som gäller, så gå upp vanlig tid imorgon.
Kanske får skjuts av Agge med?  - Sköööönt!



Haa dee<3



Du,
är det värt de?
är vänskap värt de?
tänk på en sak,
lite gör inget,
men tillslut kan de gå över styr.
Tänk på vad du säger.

Ingen stor sak.
Men en liten sak kan växa och bli större.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0