Mina dagar.

Igår var jag med Hang.
Jag trodde det skulle bli en vanlig kväll med mig och henne, men icke sa nicke!
Andrea Sve ringer Hang och frågar om vi ska hänga med till Gvd och äta på Thai restaurangen för hon fyllt år?
Och det vill vi såklart, har aldrig ätit där heller.
Så jag, Hang, Andrea, Johanna, Vicky och Elina klampar in där. Efter lite bordsbyte och så, så bestämmer vi oss för mat!;D
Det var riktigt gott, och jag ångrar inte att jag åkte dit.

Sen efter så var det Smålandsstenar som gällde tyckte Andrea och de för de snackat med några.
Så vi fick ta första bussen dit och så mötte Isabell, Jonsson,Ludvig och Felix upp oss där.
När vi väl kom till festen som samhällarna skulle ha så märkte vi - Detta var ju sääämst!xD
Någon sprang runt och grät, folk skulle trösstas, och inte hörde vi någon musik heller? xDD
Såå, för oss var de bara att gå där ifrån. Tänkte inte betala 100 kr för de?;)

Istället gick vi, 10 pers runt i Smålandsstenar xD Kallt och gäkligt var de, men de kunde vart värre.
Sen gick vi sen hem till Isabell. Där satt vi och små pratade lite och så (:
Sen kom pappa och hämtade mid runt halv 1 för jag skulle jobba idag (lördag).
_____________

Idag var de då jobb som gällde som sagt.
Jag fick vara på klädavdeleningen, för jag bara jobbade extra idag.
Eftersom vi har gjort om så himlans mycket så var det svårt att veta vart allt fanns.
Men det gjorde inte så mkt, jag hade iaf saker att göra.  Packa upp m.m (:

Innan när jag kom hem så åt jag klyftpotatis och kött. Sen har jag bara städat nu lite.
Snart kommer väl Adam tror jag?:)

Haa de! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0