Min vecka...

Nu har jag städat klart mitt rum, bytt sängöverkast och lakan, damsugat och hela rubbet!
Det är bara duschen som gäller nu, men det är jobbigt!

I början av veckan kändes det som att jag inte hade något att göra, men nu har jag något att göra typ varje dag. =)

Idag : Vara med Adam. Sova där<3
Måndag: Vara med Adam.
Tisdag:  Mickan ska kanske klippa mig. Sen kanske också vara med henne och passa en hund? 
Onsdag: Åka till Halmstad och hälsa på dea.
Torsdag: Hälsa på i Dea i hennes skola sen hem.
Fredag: Bowla med Malin, Elina och några kanske.
Lördag: Jobba.   Amanda och deras 18 års fest på kvällen.
Söndag: Jobba!


Jag älskar min Adam<3

Kommentarer
Postat av: Mickan

Jag vet, så satans roligt ! ;D <3

2009-02-09 @ 00:08:02
URL: http://lifeaccordingtomickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0